به گزارش آذرانجمن؛ طبق قانون تمامی بیمارستان های دولتی و خصوصی موظفند که اختلالات مربوط به سامانه نوبت دهی خود را در صورت بروز مشکل برطرف سازند. در حقیقت، سامانه نوبت دهی، معیار اعتبار سنجی و کیفیت کار کارکنان هر بیمارستانی را نشان می دهد.
طبق درخواست مخاطب آذرانجمن، برای نوبت گیری از سامانه مربوطه، با تلفن ثابت بیمارستان تماس گرفتیم، اما در طی بوق های متوالی ارتباطمان با سامانه قطع شد که بعد از انجام چندین تماس مکرر باز هم با قطع شدن تلفن بعد از چند ثانیه مواجه شدیم.
با توجه به این موضوع بسیاری از مراجعین از این معضل شاکی شده و گلایهمندند که چرا باید از فرایند درمان خود و نزدیکان عقب بمانند.
گفتنی است؛ طی پیگیری های صورت گرفته از طریق آذرانجمن در نیم سال گذشته، این اختلال همچنان ادامه داشته و مشخص نیست که این عدم پاسخگویی ها تا کی منجر به عقب افتادن زمان درمان بیماران خواهد بود؟