آخرین وضعیت بازسازی استادیوم یادگار امام

    بازدید : 1,527
به گزارش آذرانجمن؛ صبح روز (جمعه) جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریز با دعوت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور یافته و…

یکشنبه 23 مرداد 1401 :: 15:03

کد خبر : 33995

به گزارش آذرانجمن؛ صبح روز (جمعه) جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریز با دعوت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور یافته و از نزدیک در جریان عملیات بهسازی و بازسازی این ورزشگاه قرار گرفتند.

موضوع مهمی که در این بازدید از سوی “عطا شرفشاهی” معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اعلام شد زمان افتتاح ورزشگاه یادگار امام ره تبریز بود که این روزها و در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال به دغدغه هوداران تراکتور تبدیل شده است‌.

بر همین اساس، ورزشگاه یادگار امام ره تبریز در تاریخ ۹ شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد و به عنوان ورزشگاه خانگی تراکتور آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال خواهد بود.

شایان ذکر است که اصلاح شبکه برق و ژنراتورهای مجموعه، تعمیر سکوهای بتنی فرسوده، اصلاح گیت‌های ورودی و بلیط‌فروشی، نوسازی سرویس‌های بهداشتی، تعویض تارتان پیست دوومیدانی، مرمت چمن‌های حاشیه‌ی زمین چمن، تعمیر و بازسازی اسکوربورد از جمله اقدامات مرمت و بازسازی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز است.

گزارش: عاطف احدپور

نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق این سایت متعلق به آذر انجمن می باشد . طراحی و بهینه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ آرکاوب

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید