تبریزی‌ها به موزه می‌روند؟

    بازدید : 67
در کشور و منطقه آذربایجان و خصوصا تبریز با وجود آثار تاریخی، باستانی و هنری بسیار و وجود موزه های متنوع ، هنوز نتوانسته‌ در میان مردم به جایگاه واقعی…

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 :: 15:23

کد خبر : 64515

در کشور و منطقه آذربایجان و خصوصا تبریز با وجود آثار تاریخی، باستانی و هنری بسیار و وجود موزه های متنوع ، هنوز نتوانسته‌ در میان مردم به جایگاه واقعی خود برسد. هر یک از ما در خوشبینانه ترین حالت فقط چند موزه را دیده ایم.

درحالی که؛ موزه قاجار تبریز، موزه آذربایجان، موزه سنگی تبریز، موزه عصر آهن، موزه عمارت ساعت بخشی از موزه هایی است که در تبریز فعالیت میکند و هرکدام گنجینه ای از تاریخ و فرهنگ را در خود جای داده است.

موزه مکانی است که فراموشی را از ما زایل می‌کند و به ما یادآوری می‌کند که چه کسی هستیم، کجا زندگی می‌کنیم، وقتی پاسخ را به کمک موزه دریابیم، جلو ضرر و زیان گرفته می‌شود و راه را درست می‌پیماییم زیرا آینده متعلق به کسی است که گذشته اش را می‌شناسد.

به مناسبت روز‌جهانی موزه و میراث فرهنگی به سراغ شهروندان تبریزی رفته‌ایم تا ببینیم که در طول سال چندبار به موزه‌های سطح شهر رفته‌اند؟

نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق این سایت متعلق به آذر انجمن می باشد . طراحی و بهینه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ آرکاوب

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید