تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ساعت ۱۴:۱۸ کدخبر: 63275 comment-2 Created with Sketch Beta. نظرات (0)

درخواست رانندگان و مسافران: گزینه عجله دارم را برگردانید/قهر رانندگان اسنپ از مسافران!

گزینه «عجله دارم» در هیاهوی زندگی شهری ضرورتی است که هم مسافران و هم رانندگان به آن نیاز دارند.

گروه اجتماعی آذرانجمن؛ اسنپ و تپسی در ماه‌های گذشته بنابر دستور مقامات ذی‌صلاح، گزینه «عجله دارم» را از اپلیکیشن خود حذف کردند. همین موضوع موجب اعتراض صدها هزار نفر از افرادی شد که در این اپلیکیشن فعالیت داشتند و به عنوان شغل اول یا دوم از آن استفاده می‌کردند.

از طرفی برخی از مسافران نیز با حذف گزینه عجله دارم مخالف هستند. چون در ساعات اوج ترافیک، کم بودن تعداد کاربران راننده و بالا بودن تعداد درخواست‌های سفر در یک محدوده موجب طولانی شدن زمان پذیرش درخواست سفر می‌شود و حالا با حذف گزینه عجله دارم عملا مسافران در پیدا کردن کاربران راننده در اسنپ با مشکل مواجه می‌شوند.

گزینه «عجله دارم» راهکاری است که کاربران مسافر از طریق آن می‌توانند شانس پذیرفته شدن درخواست‌شان را افزایش دهند و زودتر به مقصد برسند. با انتخاب این گزینه، قیمت جدیدی برای سفر محاسبه می‌شود و درخواست سفر مسافران زودتر پذیرفته شود.

گزینه «عجله دارم» در هیاهوی زندگی شهری ضرورتی است که هم مسافران و هم رانندگان به آن نیاز دارند و با توجه به درهم تنیدگی تکنولوژی و زندگی شهری این برنامه ها در جامعه بسیار پرکاربرد می‌باشند و تصمیمات غیرکارشناسی در این حوزه نیز بر زندگی مردم تاثیر می‌گذارد.

بدیهی است که هیچ کس طرفدار افزایش قیمت ها نیست و ثابت ماندن قیمت‌ها در همه حوزه ها یک مسئله ضروری در اقتصاد جامعه است، اما به واسطه کاربردی بودن و نفع گزینه عجله دارم برای هر دو گروه کاربران، یعنی رانندگان و مسافران الزامیست تا مسئولین ذی صلاح در خصوص تصمیم حذف گزینه عجله دارم یک بازنگری اساسی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *