تاریخ انتشار: ۱۴۰۴/۰۸/۲۰ - ساعت ۱۱:۰۶ کدخبر: 89771 comment-2 Created with Sketch Beta. نظرات (0)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در دیدار مردمی بر تسریع در رسیدگی به درخواست‌های ارباب‌رجوع تأکید کرد

در راستای اجرای رویکرد دولت مردمی و ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور در نشست ملاقات مردمی، به صورت مستقیم به مشکلات و درخواست‌های ارباب‌رجوع و مشترکان پاسخ داد.

به گزارش آذرانجمن، ملاقات مردمی مدیرعامل آبفای استان، در محل ساختمان مرکزی شرکت برگزار شد.

در این دیدار که با هدف بررسی مسائل مرتبط با خدمات‌رسانی در حوزه آب آشامیدنی و فاضلاب شهری و روستایی انجام گرفت، مدیرعامل ضمن شنیدن درخواست‌ها، پیشنهادها و مشکلات مراجعان، دستورهای لازم را برای بررسی و رفع آن‌ها صادر کرد.

Advertise

سلیمانی در حاشیه این ملاقات اظهار داشت: برگزاری دیدارهای مردمی فرصتی ارزشمند برای ارتباط بی‌واسطه با مردم و آگاهی از دغدغه‌های واقعی مشترکان است. تلاش می‌کنیم با هم‌افزایی میان بخش‌های مختلف شرکت، خدمات‌رسانی را هرچه بیشتر بهبود بخشیم و پاسخگوی مطالبات به‌حق مردم شریف استان باشیم.

وی افزود: توسعه شبکه‌های آبرسانی، بهسازی تاسیسات فرسوده، و ارتقای کیفیت آب شرب از اولویت‌های شرکت در سال جاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *