تب تند این روزهای بازی‌های کریپتویی

    بازدید : 37
به گزارش آذرانجمن، بازی‌های کریپتویی، ستاره‌های نوظهور در اکانت های تلگرامی هستند که در چند ماه گذشته به دنبال لیست شدن ارز نات کوین در صرافی های ارز دیجیتال توجه…

چهارشنبه 16 خرداد 1403 :: 14:26

کد خبر : 65029

به گزارش آذرانجمن، بازی‌های کریپتویی، ستاره‌های نوظهور در اکانت های تلگرامی هستند که در چند ماه گذشته به دنبال لیست شدن ارز نات کوین در صرافی های ارز دیجیتال توجه میلیونی کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده‌اند.

در حال حاضر بسیاری از افراد به شوخی یا جدی در مورد این ارزهای جدید صحبت می‌کنند یا هر از چند گاهی به استخراج این ارزها مشغول می‌شوند و هچمنین شاهد عضو شدن تعداد بسیار بالایی از افراد به تلگرام هستیم تا این ارزها را استفاده کنند. بطوریکه این بازی‌ها اکانت های متروکه تلگرامی را به حرکت در آورده و کاربران را به جمع آوری سکه‌های مجازی در این بازی‌ها وا داشته است.

بازی‌های کریپتویی با وعده تبدیل سکه‌ به ارز دیجیتالی در صرافی ها به کاربران اجازه می‌دهد که فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر گوشی خود، این سکه های مجازی را کسب کنند و در حال حاضر میلیون ها کاربر در هر کجای دنیا در حال جمع آوری سکه در بازی مذکور هستند و به گفته پدیدآورندگان این بازی درصورت لیست شدن توکن آن در صرافی ها، می‌توان سکه های داخل بازی را به پول واقعی تبدیل کرد.


انتهای پیام/

نظرات

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق این سایت متعلق به آذر انجمن می باشد . طراحی و بهینه شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ آرکاوب

مجوز استفاده از قالب خبری ناب نیوز برای اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید