تاریخ انتشار: ۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ساعت ۱۳:۱۳ کدخبر: 86288 comment-2 Created with Sketch Beta. نظرات (0)

تأکید بر تکریم ارباب‌رجوع در شهرداری منطقه ۹ تبریز

شهردار منطقه ۹، با تشکر از زحمات همکاران این منطقه بر ضرورت تکریم ارباب‌رجوع و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و پاسخگویی مناسب به مطالبات آنان تأکید کرد.

به گزارش آذرانجمن، اکبر دنیادوست  اظهار داشت: مدیران و کارکنان شهرداری منطقه ۹ باید جلب رضایت شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهند و با نهایت احترام و پاسخگویی مؤثر، خدمت‌رسانی به مردم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

دنیا‌دوست افزود: تکریم ارباب‌رجوع نباید تنها به‌عنوان یک شعار مطرح شود، بلکه باید در تمامی سطوح سازمانی به‌طور کامل اجرایی گردد تا شهروندان تأثیر واقعی آن را در روند خدمت‌رسانی احساس کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتماد و همکاری شهروندان با شهرداری زمانی تقویت می‌شود که آنان رفتار شایسته و احترام متقابل را در برخورد با کارکنان شهرداری تجربه کنند، و این موضوع نقش بسزایی در پیشبرد اهداف مدیریت شهری خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *