اون یاریم یوخ، اون بیر خبری/ آیا شبکه سهند به تنظیمات اولیه باز می گردد؟
شبکه استانی سهند علیرغم کج سلیقهگیهای مدیران آن در سالهای اخیر که منجر به ریزش مخاطبان شده بود و برنامههایی تقریبا بدون مخاطب روی آنتن می برد، باز هم یک قشر خاصی را به عنوان مخاطب ثابت همراه خود می بیند.
به گزارش آذرانجمن، شبکهای که چند سال قبل مخاطبان بسیاری با سریالهای ترکی داشت، امروز به واسطه حذف این برنامهها و ریزش مخاطب تنها مخاطب خاصی آن هم در ساعات مشخصی از روز دارد.
به راستی چه بر سر صدا و سیمای آذربایجانشرقی و شبکه سهند آوردند که از تولید محتوای خانوادگی به بازپخش سریالهای قدیمی و یا برنامه های خاکستری روی آورده است.
امروز تنها مخاطبان شبکه سهند و تنها برنامهای که مردم را پای این شبکه مینشاند، مسابقات فوتبال تراکتور و اخبار ترکی ساعت ۲۳ است که به لطف کج سلیقگی مدیر سابق با تغییر ساعت این بخش از خبر روزانه، این مخاطبان نیز کم و بیش ریزش داشتهاند.
اخبار ساعت ۲۳ تقریبا برندی در میان مردم آذربایجانشرقی و حتی استانهای همجوار بود و انگار میعادگاه مخاطبان و بیشتر از همه پا به سن گذشتگان بود ولی امروز این برند خبری شبکه سهند با تغییر ساعت نه مخاطبپذیری دارد و نه تاثیر گذاری.
حال که کلید صدا و سیمای استان در دستان فردی از جنس رسانه و متخصص این حوزه افتاده است، انتطار می رود توجه به ذائقه مخاطب را محور برنامههای مدیریت خود قرار دهد.
ذائقهای که انتظارش از این شبکه تولید سریالهای ترکی فاخر با تکیه بر فرهنگ غنی بومی، ملی و مذهبی، موسیقی محلی، احترام به ذائقه افراد، تغییر در ماهیت برنامهها و ورود افراد و مجریان توانمند جوان و پرانرژی است.
همچنین بازگشت برند خبری این شبکه به ساعت قبلی خود یا همان «اون بیر اخباری» البته این موارد صرفا پیشنهادی برای بهبود وضعیت فعلی این شبکه تلویزیونی است و قطعا مدیریت جدید این سازمان که کولهباری از تجربه در حوزه رسانه و به ویژه بخش اخبار دارد، برنامههای ویژهای برای بازگشت مخاطبان شبکه سهند دارد.

نظرات