تاریخ انتشار: ۱۴۰۴/۰۳/۰۴ - ساعت ۱۵:۲۷ کدخبر: 81128 comment-2 Created with Sketch Beta. نظرات (0)

آغاز فرایند ثبت نام و دریافت خدمات سرویس مدارس در سامانه (سپند)

آغاز فرایند ثبت نام و دریافت خدمات سرویس مدارس در سامانه (سپند)

معاون امور پایانه های مسافربری شهرداری تبریز از آغاز فرایند ثبت نام از اول خرداد ماه سال جاری در سامانه (سپند) خبر داد و گفت: والدین محترم می توانند با ثبت نام در این سامانه نسبت به دریافت خدمات سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۵ اقدام کنند.

به گزارش آذرانجمن، عبدالرحیم قاصدی با اشاره به ماده ۲۷ آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان اظهار کرد: به منظور برنامه ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه پس از اطلاع رسانی مدارس، اقدام به ثبت درخواست سرویس مدرسه برای دانش آموزان خود در سامانه سپند نمایند.

وی در ادامه به تبصره ۱۰ ماده ۱ این آئین نامه اشاره کرد و افزود: سامانه سپند به استناد آئین نامه هیئت وزیران به منظور اجراء ساماندهی، مدیریت و نظارت یکپارچه و مستمر بر عملکرد تمامی دستگاه‌های متولی، شرکت‌ها و رانندگان مجاز حمل و نقل دانش آموزی، اولیاء متقاضی حمل و نقل (سرویس) و همچنین تجمیع و به روزرسانی و پایش اطلاعات مربوط بصورت بر خط توسط وزارت کشور ایجاد شده است.

Advertise

قاصدی تصریح کرد: ثبت نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *